أنا في الأصل ضحكاية بشنطة كبيرة وفيونكات :)
ربنا يزيدك يارب بس والله الدنيا فيها حاجات كتيييير قوىتخلينا مبسوطين ,,,,وما علينا الا البحث البسيط ولنبدأ بانفسنا ادام الله عليكى انبساطك
وأتمناه لكي أيضا..........الانبساط :)
Post a Comment
2 comments:
ربنا يزيدك يارب
بس والله الدنيا فيها حاجات كتيييير قوى
تخلينا مبسوطين
,
,
,
,
وما علينا الا البحث البسيط
ولنبدأ بانفسنا
ادام الله عليكى
انبساطك
وأتمناه لكي أيضا
..........
الانبساط :)
Post a Comment