9.6.08

عارفين مبسوطة أوي ليه ؟


عشان لسه فيه في الدنيا حاجات حلوه


حلوه أوي

2 comments:

Anonymous said...

ربنا يزيدك يارب
بس والله الدنيا فيها حاجات كتيييير قوى
تخلينا مبسوطين
,
,
,
,
وما علينا الا البحث البسيط
ولنبدأ بانفسنا
ادام الله عليكى
انبساطك

إيمان الميهي said...

وأتمناه لكي أيضا
..........
الانبساط :)