أنا في الأصل ضحكاية بشنطة كبيرة وفيونكات :)
حلوة اوى يا ايمان بس يا رب نكون من ضمن الناس الاعزاء دولهاهههههههه .بهرج معاكى على فكرة;)ربنا يسعدك ويكرمك يا رب ويوفقك فى حياتك انتى وكل اللى تحبيهم
ربنا يكرمك و يسعدك يا هالةانتى تستاهلي كل خير
heheheh this is funny :)
شكرا يا حلا و شكرا لمرورك و أتمنى تكرار الزيارة
Post a Comment
4 comments:
حلوة اوى يا ايمان بس يا رب نكون من ضمن الناس الاعزاء دول
هاهههههههه .بهرج معاكى على فكرة
;)
ربنا يسعدك ويكرمك يا رب ويوفقك فى حياتك انتى وكل اللى تحبيهم
ربنا يكرمك و يسعدك يا هالة
انتى تستاهلي كل خير
heheheh this is funny :)
شكرا يا حلا و شكرا لمرورك و أتمنى تكرار الزيارة
Post a Comment