15.8.07

إهداء خاص جدا للأعزاء من أصدقائي فقط :)


Me & you are friends

you smile , I smile

you hurt , I hurt

you cry , I cry

you jump off a bridge , I am gonna
miss you .



4 comments:

رحيق الحب said...

حلوة اوى يا ايمان بس يا رب نكون من ضمن الناس الاعزاء دول
هاهههههههه .بهرج معاكى على فكرة

;)
ربنا يسعدك ويكرمك يا رب ويوفقك فى حياتك انتى وكل اللى تحبيهم

إيمان الميهي said...

ربنا يكرمك و يسعدك يا هالة
انتى تستاهلي كل خير

Anonymous said...

heheheh this is funny :)

إيمان الميهي said...

شكرا يا حلا و شكرا لمرورك و أتمنى تكرار الزيارة