1.5.08

يا ترى ينقصنا أيه عشان نقدم حاجة كده دلوقتي ؟


2 comments:

Anonymous said...

ينقصنا روح جاهين اللي كتبها وهو في ابهى حالات السعادة
احنا دلوقتي عايشين روحه وحالتها قبل ما يموت
ده الموقف ببساطة!

إيمان الميهي said...

صلاح جاهين كان بيتأرجح ما بين ذروة السعادة و الاكتئاب
بس عندك حق برضه إحنا بقينا بنستكتر على نفسنا نفرح