أنا في الأصل ضحكاية بشنطة كبيرة وفيونكات :)
ينقصنا روح جاهين اللي كتبها وهو في ابهى حالات السعادةاحنا دلوقتي عايشين روحه وحالتها قبل ما يموتده الموقف ببساطة!
صلاح جاهين كان بيتأرجح ما بين ذروة السعادة و الاكتئاببس عندك حق برضه إحنا بقينا بنستكتر على نفسنا نفرح
Post a Comment
2 comments:
ينقصنا روح جاهين اللي كتبها وهو في ابهى حالات السعادة
احنا دلوقتي عايشين روحه وحالتها قبل ما يموت
ده الموقف ببساطة!
صلاح جاهين كان بيتأرجح ما بين ذروة السعادة و الاكتئاب
بس عندك حق برضه إحنا بقينا بنستكتر على نفسنا نفرح
Post a Comment