17.10.07

HAPPY BIRTH DAY

حبيت بس أقول للمدونة بتاعتي كل سنة و انتي طيبة و كل سنة و انا طيبة
و آسفة لأني نسيت عيد ميلادِك اللي كان من أسبوع و بالتحديد
يوم 11/10 .. و جل من لا يسهو
اليوم ده اللي كتبت فيه عدد كبير جدا من البوستات ..سأترككم مع أول بوست كتبته مطلقا
و بجد اتعلمت كتير جدا خلال السنة دي يا مدونتي الحبيبة ، و يا من عاصرتِ معي مزيجا من السعادة و الحزن و التأمل و غيرها من الأحاسيس ، و تحملتيني في أوقات الفرح و الغضب و الأمل و اليأس ، و شجعتي كتاباتي و اختياراتي ، و فتحتي لي نافذة على عالم أحبه
كل سنة و انتي طيبة و عقبى لمائة عام و زيادة
و انا عارفة إنه الوقت مش مناسب بس أتمنى تكوني لي حسنات جارية بعد فراقنا و تصوني العيش و الملح بعد طول العشرة
و انتهز الفرصة و اشكر كل جمهورك اللي اعرفهم و اللي معرفهمش و ربنا يعلم قد أيه كانت بتفرحني تعلقاتهم لما باحس بصدقها
آن الأوان بقى عشان تاخدي هديتي ليكي
و اغني لِك " ياللا حالا حالا بالا حيوا أبو الفصاد " في أول عيد ميلاد لك :)

3 comments:

mera said...

كل سنه وانتى طيبه يااااااارب
وإن شاء الله السنه الجاية تكونى محققه كل اللى تتمنيه
ويااارب دايما انتى والبلوج فى إزدهار

إيمان الميهي said...

و انتي بألف خير يا قمر
نفسي اكون عملت فيكي خير لما دخلتك العالم ده:)
ربنا يسعدك يا أختي

رحيق الحب said...

رينا يسعدكو انتو الاتنين يا رب وكل سنة والمدونة بخير وبازدهار دايما يا رب وتقدم وان شاء الله تبقى دايما شاهدة على افراح وحاجات كلها حلوة باذن الله