بريسكا
أنا في الأصل ضحكاية بشنطة كبيرة وفيونكات :)
27.1.11
إن شاء الله بكرة أحلى
الفترة دي فترة عدم استقرار خالص .. بالنسبة للبلد وبالنسبة لي أنا كمان .. في فترات الضغط الشديد أوي ده ..
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment