24.1.11

استفهام بسيط

ميكونشي ده اللي اسمه الهوا
!

2 comments:

فاطِمـة said...

وحشتييييني إيماااان = (
أتمنى تكونين بخير جداً جداً

فاطِمـة said...

متابعين أخبار مصر أوّل بأوّل في التلفزيون ,
أتمنّى تكونين بخير ,


إذا شفتين ردي , طمنيني عنش إيمان ,
الله يحفظش