بريسكا
أنا في الأصل ضحكاية بشنطة كبيرة وفيونكات :)
2.8.09
أعيد اكتشاف فايزة أحمد
بيت العز ( الدين الحسيني ) يا بيتنااااااا :))
- ا
لفل أحلى ولا الياسمين ؟؟
- التمر حنة
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment