27.7.09

خطرفة2


مفيش مانع لما فكري يسرح مع طيارة ورق لبعيد أوي .. عند الأمل كده أو قبله بشويه .. آخد استراحة من الواقع .. وارجع للأحلام الطفولية تزغزغ قلبي .. فاتأكد إنه لسه بيتنفس مش عايش وخلاص ..وقادر على كل حاجة .. ولو في الأحلام .. هدنة من دنو الدنيا لسمو الجنة
مزوغة يومين كده
هناك بقى
الأماكن مرّ عليها سنين وعهود و الأرض زي ما هيا والزبد بياخد من الرمل حاجاته ويديله حاجات تانية .. فات كتير والزمن اتغير بجد .. والأبيض والاسود اتقلب ألوان .. واخترعوا الموبايل الدنيا متش بتدوم على حال .. وخد بالك إنه يوم ليك ويوم عليك .. وبانهرده عندي بكرة عندك .. وان الأيام دول .. محدش بياخد غير المقسوم له
.. ..

No comments: