بريسكا
أنا في الأصل ضحكاية بشنطة كبيرة وفيونكات :)
4.1.09
بعد بكره
و فـ يوم حلاقيك
..
بتمدّ النيّه ..
تطمّنّي
وتخوّف كل العفاريت ..
وعنيك وخداني ..
بتحضنّي
إيمان الميهي
فجر 5/1/2009
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment