9.11.07




أعتذر جدا عن جودة الصوت و الصورة لكن ده اللي كان موجود
و أتمنى تستمتعوا بالأغنية و بإحساس كاظم فيها خاصة لأنه يصلني بشكل فياض و بسيط

إيمان

No comments: