أنا في الأصل ضحكاية بشنطة كبيرة وفيونكات :)
أعتذر جدا عن جودة الصوت و الصورة لكن ده اللي كان موجودو أتمنى تستمتعوا بالأغنية و بإحساس كاظم فيها خاصة لأنه يصلني بشكل فياض و بسيط
إيمان
Post a Comment
No comments:
Post a Comment