26.5.07

من أرق ما غنت أصالة

.................
الصورة لأصالة من كليب " خليها على الله "

2 comments:

تامر حسين said...

اصاله طول عمرها جميله بس مشكلتها ان عربها كترت اوي
وبقت بتضيع حلاوه الموضوع من كتر العورب الكتير
تحياتي

إيمان الميهي said...

شكرا لك على زيارتك يا تامر .. أتفق معك جزئيا
أتمنى تكرار الزيارة