أنا في الأصل ضحكاية بشنطة كبيرة وفيونكات :)
اصاله طول عمرها جميله بس مشكلتها ان عربها كترت اوي وبقت بتضيع حلاوه الموضوع من كتر العورب الكتير تحياتي
شكرا لك على زيارتك يا تامر .. أتفق معك جزئياأتمنى تكرار الزيارة
Post a Comment
2 comments:
اصاله طول عمرها جميله بس مشكلتها ان عربها كترت اوي
وبقت بتضيع حلاوه الموضوع من كتر العورب الكتير
تحياتي
شكرا لك على زيارتك يا تامر .. أتفق معك جزئيا
أتمنى تكرار الزيارة
Post a Comment